lørdag 29. september 2012

Realiteten

Hele min verden handler om mat, Hver eneste tanke er spiseforstyrret! Jeg ble tvunget til å ikke spise, nå blir jeg tvunget til å spise. Jeg har null kontroll over noenting. Alle planer jeg legger omhandler mat. Noen dager er det så slitsomt at jeg vill ikke bli frisk, jeg vill bare bort!! Hva ville jeg vell ikke gjort for et øyeblikks stillhet! Det brøler fra alle kanter hele tiden. Jeg føler at det river og sliter i meg. Jeg lever, men jeg lever ikke! Jeg later som jeg er på et bedre sted nå en for to år siden, men sanheten er at det er ti ganger verre! Jeg må spise hele tiden!! I spessiele ordener, antall ganger, antall biter. Hele tiden! Jeg legger på meg og legger på meg… Folk tror jeg har det bra fordi jeg ser så normal ut. Snart kommer jeg ikke til å se normal ut om det fortsetter slik. Jeg vill bare ligge stille i total stillhet. Det er alt jeg ber om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar