tirsdag 25. september 2012

Ikke ignorer dem!

Det irriterer meg hvor mye mange mennesker snakker om hvor felt andre har det i krigsomroder osv... Hvor mange av dere som sier det har egentli donert mer en 500 kroner'ish til veldedige formaal som hjelper mennesker som dem?? Jeg synes virkelig det blir faar dumt, Det er virkelige ikke saa mye som skal til for aa gjore en forandring! Jeg er egentli ikke mye bedre selv til tider. Hender seg jeg sier at jeg ikke forstor hvordan de kan si at gud elsker oss naar ting som dette skjer. Men gud har gitt oss fri vilje ikke sant. Det er jo vi som har gjort dette. Kanskje ikke aktivt men passivt er vi jo paa en maate med paa det naar vi sitter her og mesker oss med alle godene vaare uten og dele saa mye som en 20 kr med andre... Slenger med noen sider til gode formaal i tilfelle noen der ute kanskje ble litt inspirert til og forandre litt. Jeg skal iallfall det! https://www.unicef.no/Hjelp+verdens+barn/Bli+fadder/Bli+UNICEF-Fadder+adw-skjema?gclid=COLdwNzc0bICFeR3cAodsCcA4g"> http://www.reddbarna.no/stoett-redd-barna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar