tirsdag 13. november 2012

Logikk vs Følelser

Jeg prøvde en stund å ha en blogg ute på blogg.no. En morsom,lystig, positiv blogg. Men til slutt føltes det hele bare som en slags syk spøk. Løgn. Det er en del av livet mitt, ja! Det er en del av meg som er slik. Men den delen får ikke mye plass slik som ting er nå. Jeg finner meg selv på kanten av et stup nok en gang. Jeg kan velge å la meg enkelt, lydløst falle over kanten. Ned i helvete, ingen anstrengelser. ELLER Jeg kan presse meg selv bakover. Ta et skritt vekk fra kanten mot total friskhet. Problemet er bare at denne friskheten ser skummel og dyster ut fra der jeg står. Det er som om de to har byttet plass selv om jeg vet det ikke er sant. Dypet virker lokkende, trygt, enkelt. Det å bli frisk, HELT frisk er rett og slett en skummel tanke. Å gi helt slipp på alt. Jeg er heldig som kan ta dette valget. Men alikevell er det så ALTfor vanskelig. Det er logikk vs følelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar