onsdag 17. august 2011

Et positivt innlegg... eller kanskje noen spritet drikken min?!


I`m on the clouds tonight...
Har pakket i meg is til jeg har blitt kvalm 2 kvelder på rad å å følte meg tjukk å fæl... så gikk jeg ned å prøvde noen gamle klær fra da jeg var virkelig syyyk... og de passet!!
Føles ut som jeg er på speed eller noe, det er hvor godt det kjentes. Teit at noe sånt kan sende meg til himmels.
Men det er liksom det å være komfortabel fordi jeg ikke har sultet meg og samtidig kunne ha på seg klærne man vill!
All jobbingen i sommer har nokk gjort sitt... 8 til 10 timer med stallarbeid er nok så krevende skall jeg si dere! hehe.

Glad jeg går høsten i møte med både stall, hest, boksing og 3T i bakhånden. (pluss skole såklart). Ikke noe deadtime til å rekke å tenke destruktive tanker.

Ganske kult å tenke på at for et halvår siden lå jeg inne på akutten, døden nær. Og nå skal jeg begynne på boksing!! :D OG sitter aldri stille...

Ingenting, INGENTING skal få knekke Heidi! Aldri! Vet du hvorfor? Fordi jeg er så jævla mye sterkere en teite sykdommer:))


What doesnt kill you, makes you stronger...

3 kommentarer: